من یک دلداده

دلایل شوری دهان

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۵ ق.ظ

برخی دلایل احساس شوری بلند مدت در دهان بی ضرر هستند، در شرایطی که رسیدگی به برخی دیگر ممکن است نیازمند دخالت پزشکی باشند.

مصرف غذاهای شور اغلب موجب باقی ماندن طعم غذا در دهان می شود. اما زمانی که طعم شوری برای مدتی طولانی در دهان احساس می شود، این شرایط می تواند نشانه ای از یک مشکل زمینه ای باشد. طعم شور یا عجیب در دهان به طور معمول مساله ای نگران کننده نیست، اما علائم آن می تواند ناخوشایند و آزاردهنده باشند.

 

برخی دلایل احساس طعم شوری بلند مدت در دهان ممکن است به دخالت و درمان پزشکی نیاز داشته باشند. در همین حال، درمان های خانگی نیز می توانند به تسکین علائم کمک کنند.

 

دلایل شوری دهان

برخی دلایل احساس شوری بلند مدت در دهان بی ضرر هستند، در شرایطی که رسیدگی به برخی دیگر ممکن است نیازمند دخالت پزشکی باشند.

 

ترشح پشت بینی

ترشح پشت بینی شرایطی شایع است و ممکن است به واسطه موارد زیر رخ دهد:

آلرژی ها

عفونت های سینوسی

سرماخوردگی

ترشح پشت بینی شامل مخاط اضافی در مسیرهای پشت بینی است که به گلو منتهی می شوند. وجود این مخاط ممکن است طعم بزاق را شورتر از حد معمول سازد.

داروهای بدون نسخه می توانند به پاکسازی ترشح پشت بینی کمک کنند، که احتمالا به از بین رفتن طعم شور دهان نیز منتهی خواهد شد.


فشار خون پایین چند است
  • آتنا حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی