من یک دلداده

لاغری سریع بازو

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۷ ق.ظ

لاغری سریع شکم بدون ورزش


به دلیل خاصیت رفع مسمومیت و ادرار آور آن، این چای کمکی بزرگ به کاهش وزن سالم می کند،البته تا زمانی که آن را به عنوان بخشی از رژیم متعادل در نظر بگیرید. گستره وسیعی از چای با سم زدایی و خاصیت آنتی اکسیدانی وجود دارد که می تواند اثرات رژیم غذایی را تقویت کند به هر حال، چای برای کاهش وزن سالم مناسب است.چای لاغریچای با ترکیب خواص گیاهان، ادویه و میوه ها متابولیسم را بالا می برد و همزمان احساس خوشی می دهد البته، آن ها هیچ معجزه ای برای سوزاندن چربی یا درمان بیماری ها ندارند. اما به خاطر مواد مغذی که دارند ، می توانند برای بدن عالی باشند. اگرچه دستورالعمل های زیادی برای درست کردن آن ها وجود دارد، در این بخش از تناسب اندام نمناک می خواهیم یک گزینه واقعا عالی برای خلاص شدن از سموم را به شما معرفی کنیم.


چای خوش مزه لاغری با دارچین و آناناس


چای گیاهی برای کاهش وزن


بهترین چای گیاهی برای کاهش وزن


موادی که برای این چای و رژیم غذایی استفاده می کنیم ، خاصیت دفع مسمومیت دارند. زمانی که توسط بدن جذب می شود ، به دفع مواد زائد و افزایش وزن کمک می کنند. این یک مکمل رژیم غذایی است که غنی از مواد مغذی ضروری است به بهبود سلامت متابولیسم و سیستم لنفاوی کمک می کند و نیز کالری را می سوزاند و به همراه دارچین و آناناس، چای سبز استفاده کنید که یکی از گیاهان پیشنهادی برای کاهش وزن است در ادامه مفصل توضیح داده ایم که هر مواد اولیه چه ویژگی هایی دارد .


 

 


ویژگی های دارچین :

چای لاغری دارچین

خواص دارچین برای لاغری

دارچین یک ادویه با خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است و برای اهداف مختلفی در پزشکی سنتی و نوین استفاده می شود. دارچین حاوی روغن ، تانین و لعاب، مواد فعال است که بدن را از رادیکال های آزاد محافظت می کندو اینها، همراه با ویتامین ها و مواد معدنی، گردش خون را بهبود بخشیده و به فرآیندهایی کمک می کنند که سموم را از بدن دفع می کنند. این یک جز عالی برای تنظیم فشار خون است چون متابولیک را بهبود می بخشد و بدن از شکر به عنوان منبع انرژی استفاده می کند.

ویژگی های آناناس :

 چای گیاهی لاغری

لاغری و تناسب اندام با آناآناس

آناناس طعم خوبی به چای می دهد.آناناس با مواد اولیه دیگر بدون از دست دادن هر یک از خواص آن ترکیب می شود و یک منبع مهم ویتامین آ ، ث است که برای تقویت سیستم ایمنی و کاهش عفونت توصیه می شود. حاوی آنزیمی به نام بروملین است و خاصیت آنتی اکسیدانی و گوارشی بروملین به دفع مسمومیت خون و کاهش وزن کمک می کند. اثر ادرار آور آن با التهاب مقابله می کند و نگهداری مایعات را کاهش می دهد ؛ هضم پروتئین ها و چربی ها را بهبود می بخشد و بار در روده را کاهش می دهد و فیبر موجود در آن به کنترل سطوح کلسترول کمک می کند و باعث می شود احساس سیری بیشتری بکنید.

ویژگی های چای سبز :

کاهش چربی شکمی با چای سبز

کاهش چربی شکمی و تناسب اندام با چای سبز

بدون شک چای سبز یکی از بهترین چای ها برای بدن است وبه دفع مواد زائد آن کمک می کند . با چای سبز می توانید وزن کم کنید و آنتی اکسیدان آن از سلول ها در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند ؛این چای شامل موادی مانند فلاونوئید و کاتچین است که از تخریب سلولی ناشی از مواد سمی جلوگیری می کند. ترکیبات فعال آن سوخت و ساز را افزایش می دهد و به این ترتیب به حفظ وزن بدن کمک می کند. چای سبز خاصیت سم زدایی دارد که عملکرد کبد و کلیه را تحریک می کند و به از بین بردن مواد زائد بدن کمک می کند و به بهبود گردش خون و کاهش چربی که باعث سلولیت می شود نیز کمک می کند.

طرز تهیه چای گیاهی لاغری مخصوص افراد دارای رژیم کاهش وزن

چگونه این چای کاملا گیاهی برای کاهش وزن و لاغری را آماده کنید؟شما همچنین می توانید آن را به عنوان بخشی از برنامه دفع مسمومیت، یا فقط آن را به رژیم غذایی عادی اضافه کنید.

مواد لازم

  • یک فنجان آب ( 250 میلی لیتر )
  • 1/2قاشق چایخوری دارچین ( 2 گرم )
  • 1قاشق چای خوری چای سبز ( 5 گرم )
  • 1تکه آناناس
  • 2 قاشق سوپ خوری عسل ( 50 گرم )

چای گیاهی لاغری

کاهش وزن با چای گیاهی لاغری

طرز تهیه

  • آب را در یک قابلمه بریزید و بجوشانید.
  • دارچین را اضافه کنید، حرارت را کاهش دهید، و چای سبز را اضافه کنید.
  • آن را به مدت حداقل 2 تا 3 دقیقه روی حرارت بگذارید.
  • آناناس را به صورت تکه های کوچک خرد کنید و به یک طرف بگذارید.
  • وقتی نوشیدنی آماده شد ، آن را از طریق صافی رد و آناناس را اضافه کنید.
  • آن را به مدت 10 دقیقه بیشتر رها کنید، سپس سرو کنید.

چگونه چای لاغری را بنوشیم؟

چای لاغری

طریقه مصرف چای لاغری

  • این چای را با شکم خالی و یا وقتی احساس گرسنگی می کنید، بنوشید.
  • بیش از دو بار در روز این چای را ننوشید.

لاغری سریع دغدغه‌‌ی افراد بسیاری است. باید چاق باشید تا بفهمید چاقی چه دردی است. شاید درباره‌ی رابطه چاقی و دیابت یا ارتباط بین چاقی و استرس چیزهایی شنیده باشید. بد نیست بدانید چاقی علاوه بر تأثیرگذاری بر سلامتی جسمی، روی ذهن و روان فرد نیز تأثیر منفی بر جای می‌گذارد. وقتی لباس مورد علاقه‌تان تنگ باشد، نتوانید مانند دیگران بدوید یا دائما نظرات منفی در مورد اندام‌تان بشنوید، به‌سرعت برای کاهش وزن ترغیب می‌شوید و به‌دنبال راههای کاهش سایز کمر و روش‌های لاغری بازو و … می‌گردید. اگر به‌دنبال لاغری سریع هستید و قصد دارید به‌سرعت لاغرتر شوید، باید کاهش وزن‌تان سالم و بی‌خطر باشد. با ادامه‌ی مقاله همراه باشید تا ببینید برای لاغری سریع اما سالم چه باید کرد.
داخلی-میان متنی-بانک آینده


۱. غذاهای طبیعی و سالم مصرف کنید

تا حد امکان از مصرف غذاهای فرآوری و بسته‌بندی‌شده خودداری کنید. نمک خاصیت نگهدارندگی دارد و این غذاها سرشار از نمک و در نتیجه سدیم هستند. مصرف زیاد سدیم برای سلامتی مضر است. بهتر است از غذاهای سالم و تازه‌ مانند میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل (سبوس‌دار)، لبنیات و پروتئین های کم‌چربی استفاده کنید.

۲. مصرف نمک را کاهش دهید

لاغری سریع - مصرف نمک را کاهش دهید.

اگر می‌خواهید چیزی برای میان‌وعده‌تان بخرید، مقدار نمک آن را از روی برچسب‌اش بخوانید. مصرف ۱۴۰ میلی‌گرم یا کمتر سدیم در هر وعده‌ی غذایی برای سلامتی مناسب است؛ بنابراین اگر حتما خواستید که غذای فرآوری‌شده مصرف کنید، محصولات کم‌نمک‌تر را انتخاب کنید.
۳. یک فنجان قهوه یا چای بنوشید

لاغری سریع - چای و قهوه با ادرارآوری در کاهش وزن موثرند.

روزتان را با یک فنجان قهوه آغاز کنید. کافئین موجود در قهوه ادرارآور بوده و سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که سلول‌های بدن‌تان را از آسیب‌‌ها محافظت می‌کند. اگر اهل قهوه نیستید، چای نیز با خواص مشابه گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌آید. بر اساس تحقیقات جدید چای سبز با افزایش سوخت و‌ ساز بدن موجب می‌شود در طول ۲۴ ساعت ۷۰ کالری بیشتر از پلاسیبو (استفاده از روش‌های درمانی صوری و تلقینی) سوزانده شود.
حتما بخوانید: چرا باید قبل از ورزش قهوه بنوشیم
۴. مصرف نوشیدنی‌های شیرین را متوقف کنید

کالری دریافتی از نوشیدنی‌ها نسبت به کالری دریافتی از مواد غذایی جامد، خاصیت سیرکنندگی کمتری دارد. نوشیدن آبمیوه یا نوشیدنی‌های کاراملی به اندازه‌ی مصرف یک کاسه سبزیجات و غذاهای حاوی پروتئین شما را سیر نمی‌کند؛ بنابراین تا حد امکان مصرف آبمیوه‌های پر از شکر، نوشابه و نوشیدنی‌های الکلی را متوقف کنید. با مصرف این نوشیدنی‌ها به بدن‌تان کالری بالایی می‌رسد، ولی باز هم به سرعت احساس گرسنگی خواهید کرد. در ضمن نوشیدنی‌های الکلی با متوقف کردن سوخت‌وساز چربی‌ها تأثیر بیشتری در اضافه وزن دارند.
۵. وزنه و دمبل بخرید

لاغری سریع - ورزش های قدرتی در کاهش وزن موثر است.

از پولی که برای خرید وزنه و دمبل می‌پردازید، هرگز پشیمان نخواهید شد. تمرینات قدرتی به افزایش حجم عضلات کمک می‌کند. افزایش حجم عضلات باعث می‌شود چه در زمان کار، چه در زمان استراحت، در تمام ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هر ۷ روز هفته کالری بیشتری بسوزانید. هر چه عضلات بیشتری داشته باشید، زودتر می‌توانید لاغر شوید. برای شروع از وزنه‌ها و دمبل‌های سبک‌تر استفاده و هفته‌ای سه یا چهار بار ورزش کنید. پس از مدتی از تغییراتی که در اندام‌تان به وجود می‌آید، شگفت‌زده می‌شوید.
محصولات پیشنهادی: وزنه و دمبل مناسب بدن خود را همین الآن تهیه کنید
۶. مصرف ادویه را افزایش دهید

لاغری سریع - مصرف غذاهای تند باعث لاغری می شود.

مصرف ادویه های مناسب لاغری در کاهش وزن و لاغری سریع مؤثر است. «کپسایسین» ترکیبی است که در فلفل هندی (قرمز) و هالاپینو یافت می‌شود. این ترکیب باعث می‌شود، بدن‌ هورمون آدرنالین بیشتری ترشح کند که نتیجه‌ی آن افزایش سوخت‌وساز و افزایش کالری سوزی است. تندی غذا موجب می‌شود آن را با سرعت کمتری میل و زودتر احساس سیری کنید. سایر ادویه‌های مفید برای کاهش وزن عبارتند از زنجبیل، زردچوبه، فلفل سیاه و مرزنگوش (آویشن کوهی).

۷. به رختخواب بروید

برای لاغری سریع خواب کافی داشته باشید.

شاید این عبارت به نظر خنده‌دار بیاید، ولی کم خوابی باعث افزایش وزن می‌شود. تحقیقات فراوانی نشان داده‌اند خوابیدن کمتر از ۷ ساعت در شب‌ها، سرعت سوخت‌وساز بدن را کاهش می‌دهد. همچنین وقتی که دیرتر به رختخواب بروید، احتمال اینکه به خوردن وسوسه شوید بیشتر است؛ بنابراین پاداش خواب کافی و به‌موقع، کمک به کاهش وزن است.
حتما بخوانید: ۱۲ خوراکی که به داشتن خواب راحت کمک می‌کنند
۸. غذای مصرفی خود را یادداشت کنید

بر اساس تحقیقات صورت گرفته کسانی که غذای مصرفی‌شان را یادداشت می‌کنند (مخصوصا زمانی که در حال خوردن هستند) کاهش وزن بیشتری خواهند داشت. با نوشتن چیزهایی که می‌خورید، یادتان می‌ماند که دقیقا چه خورده‌اید. ممکن است در بعضی مواقع چیزهایی را که می‌خورید فراموش کنید، ولی با نوشتن همیشه جلوی چشم‌تان هستند و بهتر می‌توانید تغذیه‌تان را کنترل کنید.
۹. ورزش هوازی انجام دهید

تمرینات هوازی مانند پیاده روی در لاغری سریع موثر است.

البته فواید ورزش برای سلامتی انکارناپذیر است، اما فکر می‌کنید بهترین زمان ورزش برای چربی سوزی چه موقع است؟ تمرینات ورزشی همیشه مفید و تأثیرگذار است، اما تأثیرش هنگام غروب دو چندان می‌شود. با سپری شدن روز و رسیدن به شب، سوخت‌وساز بدن آهسته‌تر می‌شود. سی دقیقه ورزش هوازی پیش از شام، سرعت سوخت‌وسازتان را افزایش داده و برای دو سه ساعتی آن را بالا نگه می‌دارد. همچنین با تمرین ورزشی، می‌توانید به کاهش استرس خود کمک کنید و با جلوگیری از پرخوری به وزن مناسب برسید.
محصولات پیشنهادی: لیست قیمت کفش اسپرت مردانه و کفش ورزشی زنانه
۱۰. به خودتان گرسنگی ندهید

لاغری سریع - بیش از ۳ یا ۴ ساعت بین وعده های غذایی فاصله نیندازید.

حذف وعده‌های غذایی و گرسنگی کشیدن راه مناسبی برای لاغری سریع و سالم نیست. اگر دغدغه‌های روزانه وقت کافی برای صرف وعده‌های غذایی را از شما دزدیده است، چیزهایی در خودرو یا میز کارتان نگه داشته و با مصرف‌شان از احساس گرسنگی جلوگیری کنید. اگر وعده‌ی غذایی خود را حذف کنید، در وعده‌های بعدی با دو برابر کردن غذا به سلامتی خود آسیب می‌زنید. همچنین گرسنگی سرعت سوخت‌وساز بدن را کاهش می‌دهد. برای حل این مشکلات بهترین روش این است که روزانه سه وعده‌ی غذایی و دو میان‌وعده میل کنید و بین وعده‌های غذایی بیشتر از ۳ یا ۴ ساعت وقفه نیفتد. کالری دریافتی را در وعده‌های غذایی خود پخش کنید. اگر ممکن است وعده‌های غذایی‌تان را فراموش کنید، روی تلفن همراه‌تان زنگ هشدار بگذارید.
۱۱. خوراکی‌های حاوی آب زیاد بخورید

برای اینکه بدن‌تان به درستی فعالیت کند و سم زدایی از بدن به‌خوبی انجام شود، باید مقدار زیادی آب مصرف کنید. یک راه مناسب برای تأمین آب مورد نیاز بدن‌تان، مصرف غذاهایی است که در داخل خود مقدار زیادی آب دارند. خیار، گوجه فرنگی، هندوانه، انگور، کرفس و آناناس آب بالایی دارند. این مواد ازجمله منابع تأمین فیبر هستند و با داشتن مقدار زیادی فیبر موجب احساس سیری می‌شوند.

۱۲. غذاهای سرشار از مواد معدنی مصرف کنید

پتاسیم، منیزیم و کلسیم می‌توانند به تعادل سدیم در بدن کمک کنند. غذاهای سرشار از پتاسیم مانند سبزیجات برگ سبز، اغلب غذاهای نارنجی رنگ (پرتقال، سیب‌زمینی شیرین، هویج و ملون)، موز، گوجه فرنگی، سبزیجات چلیپایی (مانند انواع کلم‌ها و مخصوصا گل کلم)، لبنیات کم‌چرب، مغزها و دانه‌ها دارای خواص متعددی هستند. این مواد غذایی در کاهش فشار خون، کنترل قند خون و کاهش بیماری‌های مزمن مانند دیابت مؤثرند.
۱۳. به تبلیغات پوچ و دروغین توجهی نکنید

قرص های لاغری زیادی در بازار وجود دارند. بعضی از این داروها ادعای کم کردن ۵ کیلو در ۱۰ روز را دارند. ممکن است ناامیدی شما را وسوسه کند تا به جای لاغری از طریق رژیم غذایی سالم به سراغ این داروها بروید، اما باید بدانید این داروها معمولا عوارض بدی به دنبال دارند و کاهش وزن‌شان در بیشتر مواقع باز می‌گردد. با رژیم غذایی مناسب، تمرینات ورزشی و سایر توصیه‌های موجود در این مقاله می‌توانید لاغری سریع و بی‌خطری داشته باشید.

لاغری سریع شکم بدون ورزش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی